Są wygodne, funkcjonalne i zgodne z obowiązującymi trendami. A za sprawą opcji personalizacji dają poczucie naprawdę wyjątkowego zakupu.
Personalizacja to trend, który gości (nie tylko) w modzie od kilku sezonów. Bransoletki czy naszyjniki z osobistym grawerem lub też ubrania z możliwością indywidualnego doboru tkaniny to rozwiązania, które w ofertach znanych marek pojawiają się coraz częściej.
Nie inaczej jest również w Zarze. Hiszpański gigant, nie pozostając w tyle, postanowił wprowadzić możliwość spersonalizowania jednego z modeli swoich toreb. I choć na razie kwestia dotyczy jedynie filcowej shopperki, jesteśmy przekonani, że możliwość dopasowania pod siebie innych elementów garderoby z tej sieciówki jest wyłącznie kwestią czasu.
Co konkretnie można aktualnie spersonalizować? Jak już wspomnieliśmy chodzi o „zakupowy” fason z jesienno-zimowej kolekcji. Torba ta występuje w dwóch odcieniach – beżowym oraz szarym. Klient może za opłatą w wysokości 15 złotych zlecić wyszycie swoich inicjałów na produkcie (może również nie wybrać takiej możliwości i otrzymać „gładki” projekt). Produkt w basic’owej wersji kosztuje 99 złotych.
Na ten moment w polskim sklepie internetowym Zary trzeba czekać na nową dostawę tych torebek.
Co myślicie o takim rozwiązaniu?
Przeczytajcie też: Niespodzianka od Zary! Hiszpański gigant oferuje bieliznę