Selena poszła śladem celebrytek takich jak Rihanna, Gwyneth Paltrow czy Lady Gaga i założyła własny biznes związany z kosmetykami. Artystka stawia na celebrowanie własnej wartości i podkreśla, że nie trzeba być perfekcyjnym na każdym polu. Kampania jej marki związana jest również z filozofią piękna, które towarzyszy indywidualności i wyjątkowości każdego z nas.
W wideo zamieszczonym na Instagramie Selena wyjaśnia, że bycie wyjątkowym (ang. rare) oznacza także czucie się swobodnie ze sobą i własnym ciałem. Rare Beauty zawdzięcza swoją nazwę ostatniemu albumowi wydanemu przez piosenkarkę. Marka będzie miała swoją premierę w sklepach sieci drogerii Sephora w kilkunastu krajach na całym świecie, w tym w Polsce, już 1-go lipca tego roku.
Wszystkie kosmetyki z serii są wegańskie. Linia składa się w sumie z 20 produktów, są to m. in. primer, róż w płynie w wersji matowej i błyszczącej, balsam do ust, rozświetlacz w ośmiu odcieniach, ołówek do brwi, czarny eyeliner a także seria korektorów i podkładów w 32 odcieniach. Dodatkowo znajdują się tam produkty do pielęgnacji skóry, takie jak np. spray z niacynamidem i kwasem hialuronowym o właściwościach odżywczo-nawilżających. Całość kolekcji ma bardzo estetyczne i minimalistycznie zaprojektowane opakowania.
Pod podobną nazwą kryje się również fundacja wspierana przez Gomez, Rare Impact Fund. Jej działalność ma na celu wspieranie młodych ludzi w problemach związanych ze zdrowiem psychicznym. Wpływy ze sprzedaży kosmetyków będą po części przeznaczone na cele statutowe fundacji. W ciągu następnych dziesięciu lat na konto Rare Impact Fund ma wpłynąć 100 milionów dolarów.
Przeczytaj też: Ta woda micelarna to numer jeden wśród kosmetyków wielu modelek. Używa go między innymi Emily Ratajkowski!
Zdjęcie główne: Tibrina Hobson/ FilmMagic/ Getty Images