Śledzicie najnowsze trendy w manicure? Rosnącą popularność na Instagramie zdobywają projekty paznokci ozdabianych znakami firmowymi największych modowych gigantów. Chanel, Gucci i Fendi mogą stać się Tobie bliższe bez wydawania fortuny na ich okulary i torebki. Od niedawna jest to możliwe dzięki prawie dosłownym przeniesieniem ich na paznokcie.
Niektóre z nich prezentują bogate interpretacje przepychu typowego dla Versace – antyczne wzory i dużo, dużo złota, inne stawiają na cukierkowe wzory inspirowane Moschino lub subtelne, pastelowe kolory nawiązujące do marek takich jak Armani czy Prada. Ten trend, jak wiele innych, ma swoich zwolenników i przeciwników. Entuzjaści twierdzą, że dzięki utalentowanej manicurzystce dostęp do ekskluzywnych marek jest otwarty dla wszystkich. Dla przeciwników moda ta balansuje na granicy kiczu i zarezerwowana jest przede wszystkim dla osób lubiących obnosić się ze swoim upodobaniem do luksusu, co może być kojarzone ze snobizmem lub brakiem gustu. Poza tym, granica wolności artystycznej i prawa autorskiego dotyczącego znaków towarowych jest tutaj bardzo niewyraźna.
Co uważacie o prezentowaniu logo ulubionej luksusowej marki również na swoich dłoniach?
Przeczytaj też: Odcień lakieru do paznokci a karnacja. Podpowiadamy, jak dobrać kolor manicure do koloru skóry
Zdjęcie główne: Christian Vierig/ Getty Images Entertainment/ Getty Images